我深深嘅睺住透过嘅自己嘅SEO技术赚钱。查实,掌握一门技术系次要方面,学会把技术变现至系重中之重,所以你讲学习SEO重要咩?挺重要,但绝唔系最重要嘅。学SEO嘅赚钱方式至系最重要嘅。

鬼咁SEO公司都有边些赚钱方式呢?我罗列咗十种赚钱方式,呢系我目前见倒嘅风景,也许仲有别嘅更高级嘅方法,等我见倒咗,我再写下嚟啩。

我哋讲赚钱冇非两种方式,一系卖,一系投资,SEO实稳和投资唔沾边,嗰就系卖咗,卖又试分为三种:卖服务,卖广告,卖产品,比如 :

卖服务:SEO公司培训,为企业提供SEO服务,俾大型站点做SEO顾问。

卖产品:可以系自己嘅产品,也可以系人嘅嘅产品。

卖广告:打造高流量网站或主攻高回报嘅关键词。

明白咗本质,一切就变得简单,下面我嚟细分呢些卖嘅方式,揭秘富站长哋悉心呵护嘅赚钱秘诀….

章节 No.1 SEO接单

呢个大家都知嘅,就系帮助唔晓SEO嘅企业嚟优化网站,实现流量指标一系关键词嘅排名情况。

服务群体:中小企业网站

啱对象:SEO生手

赚钱方式:按照关键词排名情况收费

方式特点:低大皮回报,上手容易,需要SEO嘅实战技术经验和强大嘅执行力

赚钱流程:

1、摞到网站嘅打理权限

2、确立整站优化方案

3、优化客户需要嘅几个核心关键词上百度前三或首页。

4、就住半年或一年。

章节 No.2 做流量站赚广告费

通拉用呢个方法嘅站长都系喺电影小讲资源嘅类目中摸爬滚打,透过SEO和非SEO嘅手法,提高自己嘅网站流量,挂上嘅百度联盟广告赚取广告费。

举个例子:笔趣阁。呢系一个小讲站,大家知呢个网站嘅SEO嘅巴闭之处咩?点击任意一个内容页面,佢嘅字号十足大,一方面就手读者阅读,一方面字号大页面变长降低咗页面嘅跳出率。

服务群体:广大读者,电影爱好者,资源搜索者

啱对象:SEO进阶者

赚钱方式:提高网站流量,赚广告费

方式特点:需要掌握以SEO为主嘅多种流量渠道

赚钱流程:

1、建站,宜家小讲站也开源咗,常见嘅系杰奇程序,安装操作都好简单。、

2、采集内容

3、搅掂SEO和引流工作

4、挂广告坐等获益

章节 No.3 高回报关键词卖产品或广告

此法极其暴利,暴利需要嘅花臣就必须暴力,嗰就系黑帽seo咗。通拉玩法就系站群围剿关键词,海量外链围剿关键词,301权重转移提高关键词排名。具体可参考我喺卢松松博客发嘅呢篇文章:一个操作灰色关键词牟取暴利嘅案例

高回报关键词有边些?太多咗,比如:左旋肉碱,百家乐,藏獒接种,铁皮石斛,人参皂甘等等…..哎,我唔敢曝光太多,呢些项目词就系见光死。

服务群体:关键词对应嘅饥渴人群

啱对象:SEO高手

赚钱方式:围剿关键词获取排名,卖产品或广告

方式特点:选词好重要,有嘅词就系一片蓝海,比如铁皮石斛(我呢一曝光,要成为红海咗…)

赚钱流程:

1、选词

2、建站

3、SEO及引流

4、挂产品或卖广告位

章节 No.4 SEO营销顾问

古代有策士,宜家系顾问。呢种工作,只出方案唔使自己执行。通拉一份方案嘅价格喺5K-10w唔等,需要嘅条件极为苛刻,得食案例越多,圈内名气越高,收取嘅方案费越高。

服务群体:各种级别嘅企业

啱对象:SEO营销整合高手

赚钱方式:提高自己嘅名气,凝练自己嘅水平,卖智慧

方式特点:我心创讲呢条路普罗大众系硬軚嘅,唔仅要喺互联网领域淫浸好耐,而且要有整合能力,演讲能力(我觉得讲野逼能力更贴切…),梗手上直情得有两把刷子,策划、文案、推广、广告都要会。

赚钱流程:

1、建立自媒体

2、扩展人脉圈

3、唔断释放具有专家气息嘅价值

4、接待企业老总或业务阿头

章节 No.5 SEO淘宝客

鸡有鸡言,狗有狗道。上述方式对于我哋众小白嚟讲,太过遥远,我哋咗解即可,也可以有自己嘅玩法。比如淘宝客。

对于SEO生手嚟讲,睺住快趣盈利兼且验证自己嘅SEO水平,SEO淘宝客系一个唔错嘅出路。

你可以去搜搜睇:

净水器边个牌子好

导航仪边个牌子好

家用走步机边个牌子好

服务群体:长尾关键词对应嘅购买人群

啱对象:SEO生手

赚钱方式:建立网站,透过SEO优化高转化率嘅长尾词,提高网站排名获得淘宝客收益

方式特点:懂SEO,只要有排名就有收益

赚钱流程:

1、选择高佣金产品,搜集长尾词,筛选竞争对手唔多嘅长尾词

2、建立网站,通拉一个WordPress博客即可

3、更新网站内容,发布网站外链,基础SEO优化,站内推荐产品

4、去淘宝客后台查睇收益

章节 No.6 卖站

就系成品站,有排名嘅站。有咁一撮热爱自由唔愿被过多束缚嘅站长,自己懒得揾产品,也懒得揾合作,就系深挖自己嘅优化技术,然之后做一个网站一系优化一个关键词到首页,然之后去A5之类嘅交易网站挂上声气去兜售,通拉价位喺100-50W唔等。

服务群体:有产品冇网站嘅人,有网站玩唔好嘅人

啱对象:有经验嘅SEOer

赚钱方式:选择一个利基领域,做一个站,使用白帽seo嘅手法优化到首页,挂喺A5或落伍者直头销售

方式特点:细分行业类目去优化网站,通拉竞争小

网址來源:http://seon8.com/seo-ways-to-make-money/

arrow
arrow
    文章標籤
    seo
    全站熱搜

    www.renewa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()