我一個朋友姓曾,曾老細系做教育培訓嘅,初中課程輔導班,宜家春節開學後,要重新設計今年嘅宣傳單張,問我有乜嘢意見。他知道我懂一些策劃,銷售屎友也唔錯。

我說:“宣傳單張實情好鬼嘅常見,也系最簡單銷售宣傳方式。但系宜家商家都喺發,到處發,讓客戶有實行免疫屎友,基本上有陣時睇都冇睇,就掉咗。已發完,基本上,地上,垃圾桶到處系你嘅宣傳單張。”

課後培訓班

曾老細無奈嘅說:“系嘅,就系咁樣,自己系真心谂幫助孩子提高學習成績,但系家長有陣時睇都唔睇,直情掉咗,我睇到嘅時候好鬼嘅痛苦,宣傳單張同時招生嘅效果也唔好,你到其時候好好俾我想想。

廣告嘅本質系乜嘢?透過市調和自己嘅經驗總結:

1、宣傳自己

2、吸引客戶

3、引導客戶消費

 

解決第一個問題,如何宣傳自己

實行系要有自己嘅優勢,而且自己嘅優勢跟其他嘅競品有明顯嘅差異化。宣傳單張因爲篇幅限制,優中選優,只要三條。呢啲應分重點突出。

關于如何揾到自己嘅優勢,我寫過一登嘅文章。

第個問題:如何吸引客戶

設計嘅宣傳單張如何執住客戶2秒時間,而且能夠打動到客戶,只系重點。

吸引客戶透過哪些方面體現呢?

 

1、主色調系乜嘢顔色,帶給客戶乜嘢感覺,如何有視覺衝擊力。

紅色,代表著喜慶,活潑;黃色代表燦爛、輝煌;白色代表聖潔,無暇;黑色代表莊重,神秘;藍色代表靜局,自由;橙色代表時尚,動感;綠色代表希望,健康;

我建議用綠色,代表著希望,家長希望孩子成績好,健康嘅成長;

字體用黑色,代表著教育嘅嚴肅認真;

2、字體,字體大小,重點內容突出

重點內容系你嘅優勢,三個重點差異化優勢,同時簡單有力;

3、圖片(圖片比文字傳播快6倍)

一批成績先後對比照片;老師耐心輔導學員嘅照片

4、文案(宣傳員,標題,內容)

實行系間接有力。標題突出;

第三個問題

引導客戶消費。哪些地頭能打動到客戶,解決客戶嘅痛點。

第一個問題,就系讓客戶買嘅産品嘅三大差異化理由,第二問題就系如何吸引客戶睇你宣傳單張2秒;接落嚟才有客戶感興趣,引導客戶消費;

如何利益驅動,價格,團購,禮物

如何低門檻,零風險承若,免費試學,試學30天,如何唔夠味,退全款,可否執行。收屘放聯系方式。

總結:任何營銷都要解決客戶三個問題:第一個問題系點解要買?第個問題系點解要跟你買?第三個問題系點解要宜家買?

宣傳單張製作網站:http://www.designnow.com.hk/

arrow
arrow

    www.renewa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()