如果你也喜歡vr 360嗰个就關注我們呗

想吃甜點又想要A4腰

想吃火鍋又想要馬甲線…

怎麽吃都吃唔胖只能存喺于幻想中嗎

雖然系幻想

但現喺我們可以把這種幻想戴到眼前

這就系vr 360虛擬現實

▲美食和身材也可以兼得?

電影《黑客帝國》中,所有人都生活喺一個巨大嘅虛擬現實裏。

他們所見所聞所吃嘅一切,都唔過系電腦程序對大腦嘅欺騙。可悲嗎?

但系…嘿!我們願意被欺騙啊,感覺自己吃了很多東西,還直头唔使擔心卡路裏,想想竟然有點小激動?

▲虛擬現實到底能唔能騙過我們嘅大腦,讓我們以爲自己喺吃東西?

賽弗:

你睇,我知道這塊牛排直情唔存喺。

我知道,當我把它放到嘴裏,母體會告訴我嘅大腦,這塊牛排多汁而又美味…

9年了,你猜我意識到什麽?無知系福分。

虛擬現實到底能唔能騙過我們嘅大腦

讓我們以爲自己喺吃東西?

洛杉矶一個叫做Project Nourished嘅實驗項目。

從2014年起,探索如何通過視覺嗅覺聽覺上嘅體驗,將虛擬現實融入美食。

他們嘅口號叫做“如果你可以吃任何你想吃嘅東西而唔使後悔?”

要體驗“虛擬料理”,除开頭上要戴Oculus Rift Headset (著名嘅 VR 360設備生産商),還有負責釋放氣味嘅設備,精心設計過嘅勺子和水杯。

因爲我們對食物嘅感知,唔僅來自味蕾,也來自嗅覺和觸感。

▲除开VR 360頭盔之外,還有負責釋放氣味嘅設備和特殊設計過嘅杯子。

有了虛擬現實,你以爲自己喺胡吃海塞,但其實你吃嘅系最健康嘅食物(也許系一塊根據你自身營養需求戥称而成嘅合成肉餅)。

從此媽媽再也唔使擔心你吃漢堡發胖,吃燒烤致癌,而且你還可以嘗嘗旧时過敏唔能吃嘅東西。

虛擬現實,你意想唔到嘅驚喜......

更多資訊:http://radiance.com.hk/

arrow
arrow
    全站熱搜

    www.renewa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()