close

丹尼爾惠靈頓手錶嘅簡稱就系dw手錶,這款手錶唔僅僅系設計符合時尚潮流,他之所以如此受歡迎嘅原因更系因為它浪漫嘅含義,這樣有寓意嘅手錶實喺系饋贈嘅唔二之選!

dw手錶有甚麼含義

喜歡DW手錶新一季嘅廣告語:「總有一天,你會交低稍許唔舍和遺憾,帶上愛開始新生活…」。其實DW嘅中文意思系:「等我…」浪漫情懷…北歐時尚潮牌DW丹尼爾·惠靈頓??無秒鐘從容生活…感受時間…感受愛

dw手錶嘅中文含義就系等我,系唔系很浪漫?

dw手表

送dw手錶嘅寓意

男生或女生之間送DW手錶嘅寓意系唔同嘅,但想要表達嘅意思卻很相近,其實DW手錶最能代表嘅意義就系時間,而時間又暗示著彼此間嘅永恆,而情侶間 互送DW手錶就系希望自己所愛嘅嗰个個人時時刻刻都能想到自己,同時加重喺TA心中嘅地位,同時也能增加情侶間嘅甜蜜指數,要想明白TA送DW手錶嘅含義, 嗰个麼首先要知道DW手錶本身都代表甚麼,這樣才知道TA送DW手錶嘅含義系甚麼。

1、DW手錶中嘅「表」系喺暗示TA想對自己表白心水,表達TA對自己嘅愛意,DW手錶就代表TA嘅心,系喺向對方示愛。

2、送DW手錶嘅含義系想告訴你,當你一個人喺外地嘅時候,永遠唔好忘記時間,因為有一個人一直喺另一個地头等著你。

3、送DW手錶嘅含義系希望彼此之間嘅感情可以伴隨著時間分分秒秒嘅走動,唔斷嘅加深,也希望這份感情可以永遠嘅延遲下去。

4、送DW手錶嘅含義系希望對方可以珍惜彼此之間喺兼埋嘅分分秒秒,想著和對方喺兼埋嘅分分秒秒嘅美好時光。

5、DW手錶嘅秒針每一秒都喺唔停地走動,也就系走點,走點走點,喻意就系希望對方永遠都有一個好運氣。

6、送DW手錶嘅含義系希望彼此心目中分分秒秒都想著對方,希望彼此之間分分秒秒都可以保持息息相通。

7、我嘅時間就系你嘅時間,你嘅時間就系我嘅時間,我們要時時刻刻唔分離。

8、生命由時間來延續,DW手錶則系時間嘅體現,我願我嘅陷班時間都給你,帶上它就等於擁有了我嘅陷班。

香港買DW手錶送禮來正品網站:https://www.watchviva.com/

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    www.renewa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()